Wednesday, March 14, 2012

Tak DaK ReKod??

Sekarang nie, banyak juga jawatan kosong gomen open utk dipohon. So, aku dgn rela hati nk tumpang bz gak la bab2 memohon jawatan2 tu.. Masalah aku skrg nie... Sijil2 aku..... Sedih lak aku rasa.. 1 folder sijil aku dah hilang (ada kat rumah org, aku dah p mintak, tp tuan rumah tak mo bg). So, aku istihar hilang ja la, kena la buat baru. Utk degree, SPM, PMR, semua dah setel.(en.asben berusaha bg complete semua tahun lepas lg) . Dah complete, aku pun berangan la nk mintak keja kan.. Sekali tgk.... Ada sumthing yg diminta yg memeningkan kepala aku...

So, mana tak pening, tgk la requirement tu...  Yg jadi masalah kat aku...


1) Surat beranak -- yang nie, aku dah g JPN, seminggu baru bleh siap... Adesss...


2) Sijil berenti sekolah rendah -- aku dah mintak tlg pakcik aku g sekolah rendah aku dulu.. kat perlis tu... sekali g, rekod aku bleh lak tak de. Member2 aku yg satu batch ada plak.. Bertambah pening pala aku...


3) Sijil berenti sekolah menengah -- yg nie, pakcik aku belum sampai lg. Mintak2 ada la rekod aku...


Rasa2 aku dah terlepas peluang nk mintak jawatan nie. Huhuhhu... Sedih sgt2... Kepada tuan rumah yg tak mo bg blk sijil2 aku tu, peram la sijil2 aku tu.. Kot2 boleh bg cucu2 terus masuk U tanpa susah payah belajaq...

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??