Saturday, December 3, 2011

Secret Garden

Ptg tadi, dlm deman2, aku sempat lg katam citer Secret Garden... Bagi aku, best gak citer nie.. Mampu buat aku xcercise mata..



Citer dia pasal sorang lelaki kaya dan sorang perempuan miskin..
Cara hidup diorg memang berbeza..
Mereka kenal secara tak sengaja..
So, bermula la episod pergaduhan antara mereka berdua..
Pasa satu masa, kebetulan mereka sesat dihutan, ada la pakcik tu bg satu ubat kat mereka.
Bila minum ubat tu, badan mereka bertuka.. Maksud aku, jiwa mereka bertukar antara satu sama lain..
Kat sini bermula episod menarik...
Mcm mana bila kita nie perempuan, tetiba bgn pg, badan kita jd org lain??
Cuba bayangkan mcm mana mereka meneruskan hidup mereka...
Nk tahu, apa kesudahan, kena la tgk kan..
Kalau nk, bleh minta kat aku..
hehehehehe...

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??