Wednesday, December 14, 2011

JusT....

Salam...
Smlm, sblm tdo, aku tetiba teringat nk tgk g-talk aku.. Kot2 la ada sesapa yg menarik utk aku kacau kan..
Tetiba.. Nampak satu nick.. Nick nie, memang dah lama benar la aku tak nampak dia online..
So, dlm kata 2, nk tegur or tak g tdo je...
Alih2, gatal tgn nk tegur.. tp dlm hati, dah set dah, kalau dlm 1 minit, tak de reply, aku nk g tdo..
Tp... dugaan meleset sikit.. Nick tu reply...
Wahh.. Hepinyeerr... Dah lama benar aku tak berborak2 ngan dia...Lepas berborak segala.. tanya kabar... Aku rasa tenang.. Ingatkan dia dah tak nk layan aku dah.. Maklum la, ada lg rasa bersalah aku terhadap dia... 
Anyway... yg paling mengembirakan aku, dia ada email pic ank dia.. Umur 9 bulan.. Realy2 cute... Aku terasa nk upload kat sini, tp takut kena sekeh ngan dia plak, so, aku simpan je la pic tu kan... N the best thing, the name of his son.... Lebih kurang nama aku.. (hahahhaa.. perasan). Walaupun borak tak lama, tp, aku rasa seronok sgt.. Sbb dia dah hepi dgn life dia n aku pun happy ngan life aku kan..





Imbau blk kenangan tahun 2009...

Aku ngan Dia nie, agak rapat gak dulu... Bleh dikatakan aku selalu sengal2 ngan dia.. Malah, dia la satu2 insan yang penah tgk/dgr kesengalan aku sekali dan en.asben.. (apa2 en.asben is the best)... Kerana dia juga la, aku rapat ngan en.asben.. Tp kan, dlm byk2 hal, aku rasa dia byk mengajar aku apa erti kehidupan yang sebenar.. Byk beri nasihat yg mantap2 kat aku.. Terima kasih sgt kat dia.. Yg paling best kan, dia juga la insan pertama yg aku berani berterus terang tentang hati aku.. Tp, besa la kan, kena reject.. hahahhaaa.. Mungkin bukan jodoh aku ngan dia.. :P So, kat sini, aku nk share, aku dah tahu beza dah apa itu Cinta, Suka, Sayang.. Mungkin dulu, aku tersalah erti akan semua tu.. tp sekarang, aku betul2 pasti akan perasaan aku..

Buat Dia, thanks sbb pernah menjadi Sum1 dlm hati aku.. Walaupun time tu, aku betul2 sengal, nasib baik dia jujur dgn perhubungan kami time tu, kalau tak, dah lama dah aku hanyut rasanya.. Kematangan dia membuatkan aku jd segan + malu dgn dia sekarang.. Kalau lah dia baca blog aku nie, aku nk ucapkan terima kasih kerana mematangkan aku. Terima kasih juga sbb tak mengutuk aku dari belakang n membela aku di saat semua org menentang aku... Thanks aloot.. 

Walaupun sorang insan itu hadir dalam hati kita walaupun sesaat namun ia memberi makna sepanjang hayat kita...

So, sesiapa nk tahu apa Beza antara Cinta, Suka dan Sayang, klik kat sini .....

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??