Saturday, December 3, 2011

Code Blue 1 and 2

Cerita nie, ada 2 season.. Code Blue 1 dan Code Blue 2...
Aku dah habis katam dah cerita2 nie..
Ok la cerita nie.. Penuh suspen..
Semangat bekerja yang jitu..
Ini cover depan cerita nie...


Jalan cerita..
Mengisahkan 4 orang doktor muda..
Doktor pelatih dlm unit kecemasan..
Dlm citer nie, unit kecemasa bleh menggunakan heli.. or diberi nama Doctor Heli..
So berebut la mereka nk bertugas sebagai Doctor Heli..
Bg yg minta nk jadi doctor, bleh la layan cerita nie..
Amik iktibar dan pengajaran..
Bg aku, ok la tgk cerita nie.. 
Tak bosan..
Enjoy..
Gambar atas tu, adalah pelakon2 dlm citer nie..
Jgn tanya aku nama apa diorg, sbb aku memang tak penah amik tahu nama pelakon..
Aku just layan je semua cerita..
hehehehehe...

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??