Saturday, December 17, 2011

MissIng YoU..

Sedang sedap berbloging td...
Sedang sedap2 usha2 fb..
Tetiba aku terbaca sesuatu...
Sesuatu yang menyentuh hati kecil ku..
Hati  nie tetiba merindui Dia..
Sangat2 merindui Dia..
Selama nie, aku mampu bertahan..
Bertahan dan terus bertahan..
Tp... Mlm nie.. Saat nie..
Aku betul2 tertewas...
Tertewas dgn benteng ketahanan yg aku bina sendiri..
Aku betul2 teringatkan Dia..
Rindukan Dia sangat..sangat..
Rasa dada nie mcm nk meletup...
Hilang semua bekalan2 semangat yang Dia berikan..
Alangkah seronoknya kalau Dia ada disisi...
Alangkah seronoknya kalau aku dapat berkongsi apa yg aku rasa dengan Dia...
Aku amat merindui Dia..
Walaupun skrg, aku selalu berhubung dgn Dia...
Tapi... Aku masih inginkan keadaan kembali seperti dulu...
Biarlah masa berlalu dgn pantasnya..
Aku tak sabar menanti kepulangan Dia..
Aku akan tetap setia menanti...
Ya Allah.. Kau tabahkanlah hatiku...
Kau kuatkanlah kembali semangatku...
Kau berikanlah kekuatan kepada kami..
Kau kuatkanlah iman kami..
Kau bantulah kami  ni untuk meneruskan hidup ini..
Kau izinkanlah dia kembali di sisiku semula...
Hanya padaMu aku mampu berserah.
Amiiin...Warabalalamin..



No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??