Monday, December 5, 2011

MaRI MeWarNa

Memandangkan aku tak berapa sihat weekend lepas, so, aktiviti agak terhad la. Maksud aku, tak de la aku g mana2.. (selalu g lepak umah my bff je)... So, aktiviti yg bleh aku buat adalah... Aku = layan korea.. Ank aku = Mewarna.. Secara tak langsung, aku jd cikgu tadika utk 2 hari cuti nie.. Ajar ank aku mewarna dgn betul.. Walaupun agak tetekan, biasa la kan, ank aku nie, jenis kena marah2 dulu, baru bleh faham.. Dah rasa mcm dok berperang dah ngan ank aku. Dah la tak berapa nk sihat.. Teringat aku iklan 'Burung ape'.. Sapa ingat, musti faham maksud aku. Mcm tu la aku hari Sabtu n Ahad tu. Setelah berhempas pulas walaupun aku tak berapa sihat, akhirnya, ank aku berjaya gak mewarna dgn betul. Cuma kdg2 tersasar gak dari ajaran, tp tak pe la. Nama pun budak kan.. Aku sempat snap beberapa keping pic saat ank aku mewarna..


Ni saat ank aku mewarna.. Sila abaikan lukisan aku yg tak berapa nk molek tuh..

Hasil warna ank aku.. 

Ketekunan yang ditunjukan.. Siap tak hirau lg aku dok amik pic dia....

Upahnya, aku berjaya buat Bihun Sup Sayur.. Ank aku nie, sibuk nk mkn bihun sup. So, aku rasa mcm dah sihat sikit utk masa, masakkan je la bihun sup utk dia. Makanan seharian kami ank beranak.. Dari tgh hari sampai mkn mlm... Makan aku ku.. makan puas-puas... Hehehehehe...

Tadaaaaaaaaa... Nie la hasil masakan aku... Bihun Sup Sayur...



K. tu je nk cerita. Nak g buat keje dah. Nanti aku update lg pasal Korea/Jepun series yg ada dlm simpanan aku... Daaaaaaaaaa...

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??