Friday, December 2, 2011

Boys Over Flower

Citer nie, aku baru je layan bulan lepas.. Tu pun, disebabkan ramai sgt2 org ckp, citer nie best... So, aku pun, apa lg, download la.. Nie aku nk review sikit2 pasal citer nie...
Ok nie cover depan citer nie.. Bagi aku, ok la... 
Citer nie, mengenai...
Boys Over Flower yang aku tahu, ala-ala citer Meteor Garden version Korea.. 
First time aku tgk citer nie, dlm kepala aku, dah terbayang citer Meteor Garden 1 and 2. Citer tu, dari Taiwan.. So, aku pk, musti diorg tiru citer tu, n buat utk version korea plak..
Bab sapa tiru sapa tu, aku tak sure la kan.. 

Cerita nie pasal budak2 sekolah kaya raya la.. 
Yg paling kaya, budak2 F4 nie..

Tetiba sekolah tu ada seorang budak pompuan miskin masuk..
Budak perempuan tu lak, tercari pasal ngan budak2 F4 nie..
N berlakulah la pergaduhan2 antara budak perempuan tu ngan Ketua F4..
Apakah yang terjadi selanjutnya???
Siapa jatuh cinta dgn siapa???
Kena la tgk kan..
Tp, bg aku, cerita nie, memang best..
Sbbnya.. bila aku tgk citer nie, musti aku 'kagum' and terasa bestnye budak pompuan tu..
Hahahahhahaa..
Nie bg aku la kan..
Jalan cerita yang menarik..
Kalau sesiapa yang penah tgk Metor Garden, citer Boys Over Flower nie, ada sedikit kelainan..
Best.. Enjoy sgt tgk citer nie...
Hehehhee..

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??