Wednesday, December 7, 2011

My GirL

Sape penah tgk citer Korea, tajuknyer My Girl?? Aku rasa, ramai yg dah tgk kan...
Aku nie plak, tah mcm mana tah, baru jer tgk bulan lepas.. Itu pun, lepas aku search sana sini, ramai yg ckp, cerita tu best.. Baru la aku sibuk cari cerita tu n download..


Ok.. Ini cover cerita nie....
Jalan cerita mengenai sorang gadis yang hidupnya susah disebabkan bapanya byk hutang. Gadis nie sering dikejar oleh pemungut hutang bapanya. Satu hari, dia terjumpa seorang mamat yang kaya raya dan dia berjaya mempedaya mamat tersebut dgn lakonannya. Kebetulan, mamat tesebut sdg mencari sepupunya yang hilang. Disebabkan keadaan mendesak, mamat tersebut membuat perjanjian dgn gadis itu, utk menyamar sebagai sepupunya yang hilang itu. Berjayakah penyamaran itu?? Adakah lelaki n gadis itu akan jatuh cinta???

Hehehehe... Bg aku, cerita nie, ok jugak. Sedap utk dilayan sbb lagu tema dia best.. Cerita berunsur cinta n komedi... Ini pelakon2nyer..

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??