Wednesday, December 14, 2011

My PrinCess

Sape penah tgk citer nie??? Aku dah katam lama dah.. Citer nie sedang di tayang kat TV8 or TV9.. Hehehe.. Aku tak tahu pun citer nie tgh tayang, aku just download je, cerita yg aku rasa tajuk dia best...




Sinopsis

Cerita nie mengenai sorang gadis yatim piatu dan tinggal dgn ibu dan kakak tiri. Pada satu hari, ada kakitangan dari pihak diraja datang siasat, mengatakan bahawa dia merupakan princess yang telah lama hilang. Pd masa yg sama, sorang diplomat yang juga merupakan cucu kepada president korea, menentang akan niat datuknya utk mengembalikan kegemilangan zaman diraja dgn menabalkan kembali princess tersebut. Pada masa yg sama, kakak tiri gadis tersebut juga mengakui dirinya adalah princess yang sebenar ? Berjayakan gadis tersebut membuktikan dia adalah princess yang sebenar?Apakah yang akan terjadi apabila diplomat tersebut cuba menghalang akan kewujudan princess tersebut?? Nk tahu selanjutnya, kena lg tgk. Sape berminat, bleh mintak kat aku.

*** Cerita nie best. Kelakar. Penuh dgn suka duka. Percintaan yang menarik. Ending pun, diluar jangkaan.. Heehehehehe..

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??