Monday, March 5, 2012

OuTinG di HuJuNg MiNggU

Sabtu lepas, memang hari yg memenatkan utk aku. Drive ke sana.. drive ke sini. Utk si kecik plak, itu adalah hari yg bahagia. Ye la, dpt bermain dgn sepupu-sepupunya.. Dah hampir 2 bulan tak jumpa, itu yg terlebih seronok tu.. Disebabkan aku n ank aku (meche) yg nk kena kawal budak2 3 org tu, kami amik keputusan nk g 'lepas' diorg kat Tesco Cheras.. Bukan dalam Tesco tu, dlm playgroud dlm Tesco. Ada mainan kanak-kanak dlm tu. Bayar RM4 utk satu orang. Setel semua, lepas la budak2 tu main dlm tu. Aku n adk aku lak, lepak kat dlm playground tu gak.. bersila kat tepi.. Hehehee.. Puas gak la, budak2 tu main, sejam lebih dok dlm tu. Berbaloi2.. Leh aku n ank aku rehat2 sambil borak2 tanpa gangguan.. So, layan je la pic2 kat bawah nie.. Tak sempat nk bercerita pjg, bz skrg nie.. Sorang2 cover keje utk 3 org... Kalau ada tgn mcm tokong hindu tu, alangkah best nye kan...








No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??