Monday, March 5, 2012

PeLaMPunG UnTuK BuLaN Nie..

Bulan nie, adalah bulan yang agak kritikal. Ye la, sampai hari nie, 'pelampung' still lg diperlukan utk teruskan hidup. Selalunya, time nie, tak yah guna 'pelampung' dah. Boleh berenang-renang sendiri walaupun agak akan ternggelam di hujung-hujung perjalan.. Tp.. Bulan nie?? Awal2 lg dah di maklumkan bahawa 'pelampung' lambat sikit bulan nih.. Huhhuhu.. Sedis gila.. Nasib baik la Allah masih bantu Hambanya ini... Tetiba dpt pelambung ni.... Hope dapat la survive sampai 'pelampung' tiap2 bulan dapat.....

Nak tahu 'pelampung' apa yg aku dpt??? Tgk bawah...



..........




......


...


..


.

Beratur dulu utk dptkan 'pelampung;

Agak ramai org beratur.. Ini pun, aku g sesi ptg, tak ramai sgt la..

See.. Nk dptkan 'pelampung' pun ada byk kauter nk kena rempuh...
Ini la voucher/pelampung yg aku dpt. Sedia utk di cashkan
Peneman aku utk mendapatkan 'pelampung'
Mintak2 la 'pelampung' tiap2 bulan tu,cepat2 la sampai... 

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??