Thursday, March 22, 2012

PerCutiaN YaNG MenGeJuT DaY 2 - LasT DaY...


Sambungan dari n3 sebelum nie, hari terakhir di Gambang, kami plan utk mandi-manda di waterpark je.. Pastu, checkout n blk kl terus. Kami sampai kat ntrence Gambang Team Park dlm kul 9.30 pg.. Org tak ramai lg time nie. Pakage yang adk aku amik, sewa bilik + 2 adult tiket. So, kena tiket bli utk aku n illa je la kan. Pastu, tetiba di ntrence nk masuk tu, ada notis.. "Happy Birthday To You. Tiket Masuk Percuma"... Apa lg. kebetulan my SIL nye besday hari tu, so, terpaksa la blk amik ic kat bilik. Kiranya, dah save 1 tiket kan. Bli utk illa je la.. Lepas setel tiket semua, masa utk mandi manda.. Layan je la pic2 kat bawah..

Bergambar dulu kat ntrence dulu...

Wah.. bertapa bulatnyer aku skrg... Bam-bam n bam-bam...


Bila dah masuk dlm, nampak la gelonsor semua kan. Ank aku dah terkinja2 nk g main dah. Tukar baju semua, mula2 gelonsor ni je dia g main. Maklum la, sorang2 main. Aku tunggu kat kerusi je. Mls nk membasahkan badan..






Gelonsor yang tinggi dengan my BIL. My BIL ajar illa sekali je, pastu, dia dah sendiri2 g main gelonsor tinggi tu. Aku rasa, dekat 40kali gak, illa ulang alik naik gelonsor tu..





G kat ruangan lain lak. Mcm biasa, pak ndak dia ajar dulu. Tp kali nie, illa tak berani nk g main sendiri. Takut ikan besar katanya..




Mainan yang ada..


Sun burn.. Yg pelik nye, ila sorang je yang sun burn. Aku n adk2 aku tak de pun.. Emm...



Lalu tempat belajar aku dulu. Sekarang dah bertambah maju...

Berposing smlm tdo.. Lepas amik pic nie, illa terbongkang tdo dlm keta. Maybe sbb penat main air td..

So, itu lah percutian kami minggu lepas.. Walaupun di rancang semuannya last minit, tp, semuannya berjalan dgn lancar. To my SIL n BIL, thanks sbb sudi ajak + sponser kami 2 beranak. Kalau ada rezeki, nanti kami lak sponser u all bercuti...

1 comment:

  1. bestnya klau leh jejak pahang lagi...rindunya tmpt2 berdating dl bkn main lagi gambang tu org sebut gambang puaka skrg bkn main lg ada theme park lg hehehe...

    ReplyDelete

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??