Wednesday, March 14, 2012

McM PeNaH DeNGaR

Sejak akhir2 nie, aku selalu je layan Hotfm kat opis. Maklum la, tinggal sorang2, itu je la hiburan aku utk tak nk bagi sunyi.. Pastu, hotfm selalu la siar lagu mcm kat youtube kat bawah ni..
So, bila dgr je lagu nie berkumandang, aku teringat mcm penah dgr je lagu nie sblm nie.. Tp bukan versi malay la.. Puas aku pk.. Dari mggu lepas lg, akhirnya td, aku dah berjaya jumpa, kat mana mula2 aku dgr lagu nie.. Melodi yang hampir serupa.. So, aku tertanya2.. sapa tiru sapa sebenarnya?? Memang aar lirik dia berbeza.. tp.. melodi tu.. ermm... Cuba korang dgr sendiri. Ada kesamaan tak? Ker aku jer yg terlebih sensetip...


Bg aku, tak tahu la mana dulu kan. Sbb aku dgr melodi nie, lama dah. Masa tgk citer korea nie. Pastu, bila dgr lagu version malay nie, aku jd konpius. Tak tahu sapa tiru sapa.. Apa-apapun, aku suka dgr melodi lagu nie. Tak kesah la version mana pun.. Suka sgt... Mcm mendamaikan je...

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??