Wednesday, May 2, 2012

JaTuh BergoLeK-GoLeK

Terasa aman sekejab dlm 5 bulan yg lepas
Selepas dugaan yg plg besar menimpa aku..
Kali nie, dugaan bermula kembali..
Start je pg nie.. Dpt satu berita yang cukup tak bestt...
Then... selang 2 jam, dpt lg berita yg tak best...
Huhuhu.. Semua melibatkan $$$$.. 
Mampukah aku nk tanggung semuanya sorang diri....
En.Asben, cepat2 la balik..
I need u...

PS : 
1) Buat penghuni umah aku di perlis, nape la bg last minit notis utk keluar rumah.. Memang menyusahkan aku...
2) Tuan rumah skrg, nape la g jual rumah cepat sgt, atleast tunggu la sampai hujung tahun. Dulu kan dah janji.. Huhuhuhuhu.. Jenuh aku nk mengemas sorang2...

Ya Allah, tabahkan hati ku. 
Kuatkan semangat ku.. 
Murahkan rezeki ku...
Lindungilah aku sekeluarga...
Amin...

*** Encik doremon, kalau lah kau wujud, dah lama aku minta tlg ko. Nk pindahkan je umah aku di perlis ke kl. Kan senang. Tak yah nk pindah randah..



Mood skrg : JaTuh BergoLek-goleK

2 comments:

  1. uihhh awat-awat? sini xleh gtalk..hadoihhh..

    ReplyDelete
  2. sabar mie...klau perlukan bantuan bgtau k :)

    ReplyDelete

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??