Thursday, May 31, 2012

Happy anniversary sayang

Ya Allah Ya tuhanku, aku bersyukur padamu.. 
Dipertemukan jodoh dgn Dia. 
Walaupun mcm2 dugaan yang Kau berikan, 
namun aku tetap bersyukur padamu 
kerana masih panjangkan jodoh kami.
 Dia merupakan anugerah yang terindah yang 
Kau pernah berikan padaku.. 
Dia merupakan sorang suami yg sempurna buatku..
Kepada suamiku tercinta.. ...
Terima kasih kerana hadir dalam hidup saya
Terima kasih kerana menyanyangi saya seadanya..
 Terima kasih kerana sanggup melayan karenah sy selama ini...
 Dan Terima kasih tak terhingga kerana sanggup memikul tanggungjawab sebagai suami saya..
Sy amat-amat menyayangidan menyintai abang..
Dan sy berjanji akan sentiasa berasa di sisi abang selagi nyawa dikandung badan..
Semoga usia perkahwinan kita berkekalan sehingga ke akhir hayat..


Happy anniversary sayang...


1 comment:

  1. hapy anniversary amy...semoga kekal bahagia n harmoni sehingga hujung nyawa :)

    ReplyDelete

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??