Tuesday, November 2, 2010

Kenapa Sy SUka DaTanG LamBat??

Hari nie, dlm sejarah, aku datang awal keje. Sbbnya, hari nie, first dah bg Pn. Atifa Nabila kat ljt. So, tak pe la. Aku datang awal la hari nie. Seawal jam 7.30pg, aku dah bergerak dari rumah. Selalunya, aku gerak dari rumah dlm kul 8.45pg.. Lepas bli makanan semua, sampai opis dlm kul 9.30pg.So, take time dlm 45minit je kan.. Hari nie plak, tanpa membeli sebarang makanan, aku sampai opis 8.15.... Wuaaaaa... Gara-gara jem kat depan Pasar Borong Selayang... Nie yg aku mls kluar awal pg nie.. Musti jem lama... Adusss.. Tgk la bukti2 jem nyee.. Anyway.. Aku datang lambat pun, aku buat keje dgn full time. Sampai opis je, dok terus... Kul 5 baru bgn. (kalau bgn pun, g surau or toilet)... So.. adil la kan.. Yg datang awal pun, kluar keje berkali-kali... Sarapan pg la.. Mkn tgh hari la.. Mkn ptg laa.. Hehehehe....

Jem depan pasar borong selayang..

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??