Monday, November 1, 2010

Cerita Hari Sabtu...

Jam dah menunjukkan 9 pg. Hari sabtu 30/10/2010. Aku, en.asben n ank aku, masih di Hospital Sungai Buloh. Rombongan jenazah baru saja lepas berangkat balik ke Baling. Suasana pilu masih terasa bila aku melihat konvoi tersebut. Sebyk 7 van jenazah telah disediakan oleh pihak Belia 4B Pahang utk membawa jenazah mangsa kemalangan di Genting Sepah smlm. Selesai semuanya, kami pun bergerak ke Sg Besi utk megambil barang2 kami, yg telah ditinggalkan di umah adk aku smlm. Lepas amik barang, kami begerak ke Hospital Selayang. Masih ada lg suadara mara mangsa kemalangan yang tinggal. En. asben memastikan semuanya teratur sblm meminta diri utk blk ke rumah. Sampai je rumah, semua dah terbongkang tdo.. Letih ooo... Sedar2 dah kul 7 ptg. Mkn semua, en.asben ke Hos Selayang. Melawat mangsa yg ditahan di wad. Aku n ila just stay kat umah jer. Sbb dah tak larat dah. Pastu, kami terus terbongkang tdo tak sedarkan diri hinggala keesokan harinya...

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??