Monday, November 1, 2010

Hari Isnin

Hari nie, aku berkerja dlm keadaan tak berapa nk stabil. Badan letih.. Lesu.. Perasaan sedih.. Nk marah pun ada.. Nie semua berkaitan dgn Kemalangan Ngeri Di Genting Sepah jumaat lalu. Adooii.... Sedih betul. 7 org sekali maut dlm kemalangan. 1 kg plak tu. Terdiri dari sanak saudara. Mcm mana la keadaan di kg ketika ini. Terasa aku nk blk sana, tp tak terdaya. Hari nie plak, en.asben bawak waris-waris mangsa kemalangan yang di tahan di hospital utk membuat laporan polis. Mintak2 yang mana salah, terima hukuman setimpal. Pagi ahad kelmarin gak, aku dikejutkan dgn berita  kawan aku xciden di baling. Lagi2 xciden. Syukur Alhamdulillah, Efa n Suami berada dlm keadaan sihat. Cuma, pihak ke 2 meninggal dunia di tempat kejadian.. Huhuhhuhu... Takziah buat semuannyaa... Yang pergi tetap akan pergi. dan tak kan kembali. Yang hidup pula, perlu teruskan kehidupan ini.. Yang penting, yang pergi tetap akan dicintai oleh pencinta mereka... ;D

Sekadar hiasan..

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??