Tuesday, January 1, 2013

WiShLisT 2013 !!!


Welcome 2013.. Semoga tahun ini menjadi tahun yang paling bermakna buat aku sekeluarga... Kita bukak buku baru n tutup buku lama (aku dah tanam dah buku lama). Sempena tahun baru ni, buat julung-julung kalinya, aku nk buat wish list.. Harap sgt, semua wishlist aku ini tercapai.. Apa pun, aku akan cuba sedaya upaya menunaikan wishlist aku... Nk tahu ape??? Jgn gelak wishlist aku dah la..


Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

  
     Ö            New Home (rumah sendiri)
     Ö            Sabah / Pulau Mabul / Sipadan
     Ö            Pulau Tioman/ Redang
     Ö            31/5/2012 = Atleast must ***** tarikh ini..
     Ö            New Salary / Job
     Ö            Tgk adila dpt hadiah best student
     Ö            Baju raya sorang 5 pasang atleast (sedondon)
     Ö            Tambah ahli keluarga...
     Ö               Ö            New phone for both of use...
                           Ö            Own laptop/pc
                          Ö            Renovate rumah perlis utk disewa
                           Ö            Own DSLR 
                           Ö            Buat kenduri arwah mak/ayah di rumah perlis...

** Ini hanyalah wishlist.. More to pengunaan $$$.. Sblm tu, kena la cari $$$ dulu kan.. Apapun, ni wishlist yg difikir dlm masa 5 minit ja.. So, mungkin ada yg perlu n ada yg tak perlu. To encik asben, ok tak wishlist sy??? Hahahahhaa.... 

** Azam aku tahun ni?? Errrrr.... Semoga menjadi ibu dan isteri yang dpt membahagiakan ank dan suami tercinta.. Tu je azam aku tahun nie....


1 comment:

  1. panjangnya wish list...aku jugak tak fikir apa hahaha

    ReplyDelete

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??