Monday, December 31, 2012

GooD ByE 2012 !!!


Tik... tok... tok.. tok... Detik masa berlalu dengan cepat kan... Sedar tak sedar, hari ni dah 31 Disember 2012. Hari terakhir utk bulan ini. So far, apa yg aku dah lalui tahun ini, more to tak bessst.. Dgn kata lain, tahun 2012, tahun tak ceria bagi aku.. No wish list utk tahun ini.. Apa pun... Pengalaman akan mematangkan kita.. Terlalu byk pengalaman sepanjang tahun ini. Aku kena apa erti ‘family’.. aku kena sape kawan, sape lawan.. Baik buruk semuanya aku dah lalui sepanjang tahun ini..



OK.. FULL STOP.. Aku dah boleh tutup buku utk tahun ni.. Semua kesedihan.. kedukaan.. aku akan di tanam dlm tanah... Malas nk pikir2 dah..  Apa pun.. aku wish semua semoga apa yang berlaku sepanjang tahun ini menjadi pengajaran dan iktibar buat semua...


** Aku dah ada wish list yang panjang utk 2013 ini.. Maklumla, tahun ni tak de wish list, so tahun 2013 aku himpun semua.. Nak tahu apa? Tunggu 1/1/2013 akan ku publishkan (ada kat draff dah pun)

2 comments:

  1. hehe..wishlist utk setiap bulan ka apa nih? hehe

    ReplyDelete
  2. slmt tahun baru amy :) semoga wish list ko 2013 menjadi kenyataan ameenn

    ReplyDelete

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??