Wednesday, December 26, 2012

4 in 1 JUMBO Floor Pad


Pelik tak tajuk aku?? Tak tahu dah nk letak tajuk apa.. Nk tahu menda apakah itu, sila baca sampai habis n3 ini.

Sempena nk bukak sekolah nie, ofcoz la kan, nk kena siap sedia persiapan sekolah.. Kasut.. kotak pencil, pencil, beg semua nk baru.. Biasa la, budak2.. nk bg semangat pegi sekolah sikit, so kena baru... Nanti aku cerita bab2 peralatan sekolah.. Skrg nie, nk cerita menda sampingan yg aku ‘terbeli’ masa cari barang sekolah ila.. Nak tahu apa...


.........................................................................................






.......................................................................




...................................................






............................





............




...





.

Ini dia.. Set 4 in 1 JUMBO Floor Pad.. Dlm tu, ada set water color, magic ink ngan crayon.. Bila tanya ila, dia nk set apa.. Offcoz la dia pilih set dora.... So, blk umah, ada pelajaran baru lg utk ila. Kali nie, blajar nk guna watercolor plak.. Excited dia bila aku ajar nk guna mcm mana. Cuma, skrg nie, bab bancuh, aku tlg bancuhkan la. Mls aku nk lap2 kalau tumpah nanti. Dia just color je..  Lihat je ketekunan dia mewarna....








Dan.. Hasilnyaaa.....



** ini dah campur caryon .. sbb watercolor tak de color pink + purple katanya.. hehehe

2 comments:

  1. Pandainya ila...murah la rm7.90 ja? tak da jumpa pun kat sini..huhuhu

    ReplyDelete
  2. comelnya berus dia...bagus2...nanti aku nak ajar asyraaf lak :)

    ReplyDelete

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??