Tuesday, December 18, 2012

PerSoaLaN YaNG PerLuKaN JaWaPaN!!


Dulu masa zaman bujang, aku ada masalah org perempuan.. Biasa la, hat tiap2 bulan datang melawat tu, selalu je selang2. So, bila dah berkahwin nie, aku amik inisitif try satu product nie.. Alhamdulillah, semua masalah aku tu, dah selesai. Dekat nk setahun dah aku guna product tu. Memang ok.. Tapi..... Sumthing yg menghiaran kan aku.. Just nk tanya la, kot2 la ada yg penah alaminyaa..

Sejak 2 bulan lepas.. Sblm tarikh lawatan tu, aku mesti jd tak selesa.. Siap muntah2.. sakit kepala.. Tu ok lg.. Pastu semasa hari lawtan tu plak, still ada simptom2 yang sama gak.. Tp bertambah kronik bila krem kat ari-ari ngan kebas kaki tangan. Masalah betul..


Cam ptg kelmarin, dlm kul 3 ptg camtu, semua simptom2 tu datang serentak. Memang aku minta blk awal la kemarin.. Sampai umah, mkn ubat, baru ok sikit. So, aku nk tanya la, memang normal ke, perempuan time hari lawatan n sebelum lawatan, alami simptom2 mcm nie?? Sbbnya, aku nie, umur dah 30, tp tak penah lagi alami masalah mcm nie..

Aku nk pegi tanya doc, mcm segan plak. So, aku tanya je la pengunjung2 blog aku nie (kalau ada), kot sesiapa ada alami masalah yg sama n kalau ada cara menyeselsaikan masalah, sila la share dengan aku..

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??