Wednesday, December 26, 2012

ReviSion Part 2


Sambungan dari entry yg lepas... Lepas je aktivti menggunting.. Bermula la episod menampal plak.. Ila bleh komen “mama, nape dia tak stiker?? Senang sikit nk lekat”. Wahai ankku, zaman mama dulu, semua kena pelekat pakai gam.. Gam plak, gam hat color mcm hingus tu.. hehehehe.. sib bek ank aku paham.. So, lepas demo cara2 menampal, dia punmula la tampal2. Aku dah lapik siap2 paper kat karpet, so tak risau la, kalau gam tu tumpah ke apa..






Dan.. hasilnyaaa.......


Agak memuaskan.. ada gak la comot sana sini. Tp for first time user, kira ok la kan.. Compare ngan zaman aku dulu2.. Masa aku 5 tahun dulu, menulis pun aku tak tahu. Apatah lagi membaca. Masuk 6 tahun, baru kenal huruf.. itu pun sbb dah masuk tadika. Kiranya, ank aku ni, berutung laa.. Kecik2 dah tahu semua... Padanla ngan yuran semester tadika ila.. Hehehhee.... Ngalahkan yuran semsester budak master kat UITM.. 

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??