Thursday, December 13, 2012

aKu Demam.. AnK yg SeRoNoK!!!


Cerita ni, cerita 2 minggu lepas. Baru berjaya transfer pic dari hp. So, lepas nie, byk la n3 dari aku...

2 minggu lepas, aku demam agak teruk. So, mybff ajak aku g bermalam kat rumah diorg je. Kebetulan diorg cuti kebesokkan hari nya. Apabila dah tdo umah mybff, org yang paling gembira musti la ank2 kami. Boleh main siang malam sesama. Yg peliknya, diorg nie, tak de plak nk gaduh2. Ank aku nie, kalau lelama main ngan cousin2 dia, musti last2 ada bunyi2.. Nangis la.. Gaduh la.. Tp, ngan ank2 mybff, tak de lak unsur2 tu.. Good2.. Main elok.. So. Layan je pic2 kat bawah nie.. Nie aktiviti kami bila aku rasa dah sihat sikit. Sempena meraikan besday boy, bleh la main2 jat playground kat JJ.. Anyway... Untie n ucapkan..

Hepi besday to Asyraf.. Semoga menjadi ank yang berguna di masa hadapan. Jgn lupa jasa kedua org tua.. Be a good boy dan sucsess dlm semua bidang hendaknya..










Ini aku zoom dari luar bilik. Tgh main mak2 rupanya..Hehehe..

** Aku harap sgt, ank2 kami akan kekal bersahabat mcm kami skrg.. Nanti besar, jgn nk malu2 lak yer bila baca blog nie.. ;P~

1 comment:

  1. haha..tergelak aku...aku tak da gmbr nie...tapi rasanya ada dlm note am...bilala nak cerita psl diorg hehe...tq mie

    ReplyDelete

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??