Monday, October 1, 2012

Misi SelaMaTkan RM300...

Rentetan dari cerita pindah rumah n3 yg lepas, satu lagi masalah aku adalah UNIFI. Memandangkan aku dlm tempoh kontrak lagi ngan UNIFI, nak tak nk, aku terpaksa la relocate UNIFI aku. Masalahnya, kos relocate tu RM300.. RM300 tu… hampes tul.. Kalau nk terminate, kena penalty RM500. SO, bettet aku relocate je kan.. Wuaaa…. Dulu masa aku langgan UNIFI, memang dah budget sempat habis kontak dulu, baru pindah rumah. Biasa la kan.. Kita hanya mampu merancang, tp Dia yang menentukan semua.. Ada lg 6 bulan nk habis kontark, dah nk kena pindah plak.. UNIFI nie.. time nk pasang free je.. Time nk pindah plak yang kena bayar.. Ayooooooo...



Huhuhu.. SO, ada sesapa tahu cara nk selamatkan RM300 tak?? Kot2 la ada yg keje ngan TM ke.. Kontraktor TM ke.. Kot2 la ada yg bleh dpt murah lg utk relocation.. Sila tinggalkan contact no dlm komen ye. Lokasi rumah lama n baru adalah di Selayang. Taman yang sama cuma lorong jer yang berbeza.


No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??