Tuesday, October 16, 2012

MaTeMaTik dGn TAB


Sejak aku tahu akan pengunaan TAB, aku dah mula gunakan utk ajar ila belajar guna TAB. Thanks tu mybff n asben, sbb sudi ajaq aku guna TAB nie.. Padahal, dekat setahun lebih dah beli TAB nie, encik asben je yg dok guna, aku memang tak pandang lansung la.. Terperam je menda alah tu kat dlm almari. Tp.. sejak sabtu lepas, TAB aku nie, tetiba berguna lak aku rasa. Aku dah byk download program2 education utk ank aku. NO GAMES ok… 

Setakat nie, aku limitkan masa pengunaan TAB utk ila. Just 1jam je sehari dibenarkan n dgn pantauan aku. Guna pun, utk mebelajar matematik, membaca, menulis. Tu je.. Lain2.. NO.. NO.. NO.. Tp yg bestnye kan, ila nie, kalau ajar apa2 kat buku or guna pensil, cam berkali2 aku ajar baru dia paham. Ajar tulis kat TAB nie, sekali ajar, dah tahu… Sabar je laa… Semua nk gunakan teknologi agaknye.. So. Layan je la pic pembelajaran ila ngan TAB kat umah..






** TAB = Tablet PC.

***To Encik Asben, nanti sila la berebut TAB dgn ank ye.. hehehehe...

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??