Thursday, February 9, 2012

PhoTo BooK...

Wah.. agak lama gak aku tak update kat sini kan.. Maklum la, tak sempat nk update.. Kalau kat rumah tu, bz ngan aktiviti tgk korea/jepun/taiwan. Kat opis lak, bz ngan keje. So, memang bz la sejak 2 menjak yg lepas.. Tp, yg best kan, aku baru habis dari bz dn sumthing.. Nk tahu ape... Tgk kat bawah nie..








..........................









..........







.....







...






..

Ini la yg menyebabkan aku bz... RM50 jer... Buatkan aku tergerak n terbli voucher nih.. Murah kan.. Yg bestnya, bila bli cupon nie, dia bg software utk kita create photo book kita sendiri.. So, bermula la sesi kebizian aku menyiapkan photo book utk kami sekeluarga... Best2.. Tp, tu la, kalau bab2 nk gunakan creativiti nie, memang aku tak berapa nk teror. So, bedal je buat. Janji bekenan di hati.. Atlast.. Kelmarin aku dah berjaya send photo book aku utk printing. Lg 2 week akan siap. Berakhir la sudah sesi kebizian aku.. Tinggal kebzian dgn keje la. Tambah2 plak,  aku baru je lepas format laptop lg smlm.. Hari nie, bz menginstall.. So, sambi2 tgk instal, sempat la aku berblog kan.. Ok. tu je nk cerita.. Nk tgk photo book aku camna rupa, kena tunggu lg 2 mggu. Dah sampai kat tgn aku, nanti aku upload kat sini... Tu je... Daaa..

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??