Tuesday, September 6, 2011

KehiLaNgaN

Penah korang rasa KehiLangan?? 


aKu Penah rasa KehiLangan.. 


Kehilangan mak yang tercinta...
Kehilangan ayah yang tersayang..
Kini..
Rasa kehilangan lg.. Tp berbeza dengan dahulu..Kehilangan kali ini, hanyalah untuk sementara...


Tapi..


Kenapa terlalu perit utk aku lalui?? Kenapa terlalu susah utk aku hadapi?? Kenapa kali ini, aku terasa mcm ada bom yang sedang berdetik di hati aku?? Hanya tggu masa untuk meletup.. Mcm la aku tak pernah kehilangan?? Ker kehilangan2 yang lepas adalah kehilangan abadi?? Berbeza dengan sekarang??  Ohhh..Tuhanku... Kau tabahkanlah hati tu... Kau kuatkanlah jiwaku... Kau tenangkanlah hati hambamu ini  seperti Kau tenangkan hatiku yang lalu.... Hanya padaMu mampu aku berserah..

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??