Wednesday, September 7, 2011

Jiwaku kosong...

Bila sunyi.. aku teringat akan Dia..
Bila gembira.. aku teringat akan Dia..
Bila aku mkn,.. aku teringat akan Dia..
Bila buat keje, aku teringat akan Dia...
Bila memandu, aku teringat akan Dia..
Terlalu byk memori kita disini, sehinggakan apa jua yang aku buat, aku pasti akan ingatkan Dia..
Jiwa aku tak tenang..
Hatiku berkecamuk..
Mataku asyik bergenang..


Tanpanya..
Bila aku sakit, tak da yang akan membantu..
Bila aku nk mengadu, tak da yang sudi mendengar..
Bila aku nk ketawa, tiada org yang menghiburkan...
Balik rumah, segenap ruang pasti aku nampak Dia..
Dlm kereta, aku masih terhidu akan asap rokok Dia..
Hendak melapangkan hati, terasa ingin ke shoping complex.. tp... bila fikir2kan semula..
Disana juga pasti akan ada Dia.. akan membuatkan aku terseksa..
Ya Allah... Kau tabahkanlah hati hambamu ini...
Hanya padamu aku memohon..



No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??