Monday, March 14, 2011

PeRnaHke KoRaNG??

Kisahnya, berlaku kira2 bulan lepas.. Sebenarnye, selalu jer terjadi kat aku. Tabiat aku nie, suka sgt letak sliper n kasut byk2 dlm keta. Mcm aku nie, sure la letak kat sebelah co-driver kan.. Sampai la en.asben bebel2 suh kuarkan kasut2 tu, tp aku tak kuarkan jugak. Bila dia kuarkan letak kat umah, kang, hari2 aku angkut la masuk dlm keta blk. Camtu la sampai akhirnya, terjadi laa peristiwa ini.. Pernah tak korang jd mcm nie??? Pakai sliper mcm nie??

Sori.. kaki tak lawa... Hahaha... Lawa tak sliper aku?? Made in by AMY...

Buat julung2 kalinya, aku terpakai gini g kat supermarket. Heran gak aku, ramai benor org dok perati aku.. Belek sana.. Belek sini, tak de lak baju or sluar aku koyak.. Pastu tetiba..

Ank tersayang : Mama... Mama salah pakai kasut ker? (sambil ckp kuat2)
En.Asbe : Hahahahahhaa.. Jom illa, kita jln jauh2 dari mama...
Aku sambil belek kaki...
Aku : Adoii.. patut la ramai perati.. ishh.. malu aihh..
Terus aku ajak en.asben n illa cepat2 blk kat keta.. HUhhuu.. sejak peristiwa tu, aku sentiasa belek kasut aku sblm turun dari keta.. Malu weh..

Tp aku rasa2... ada geng2 aku penah jd gak camnie dulu.. Sapeeeer yerr???

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??