Wednesday, March 30, 2011

aKhiRnya...

Akhirnya... aku dah punyai sedikit masa utk berbloging.. Best2.. Best.. Byk n3-n3 yg aku nk buat sblm nie, terbantut sbb kesibukan aku di opis. Dulu, kalau bz di opis, leh gak berbloging di umah. Tp sejak2 kat umah aku, line tenet mcm siput sedut bergerak, tak dpt la aku nk berbloging kat umah. Bukan kata line tenet.. Line telepon pun, payah nk dpt. Tak da covereg. Kalau nk berckp telepon, kena dok luar umah. Baru line clear sikit.. Cam hampes kan....

Kat sini, aku nk cite, aku dah berjaya menginstall Garmin dlm hp aku. Bg yang tak tau, Garmin nie, mcm GPS la.. Bleh tunjuk jalan. Cuma Garmin nie, free kalau kita guna. GPS lak, kalau setakat pakai prepaid tu, tak yah la dok on kan dia. Habis kredit nanti. So, Garmin nie, aku install utk kemudahan aku n family aku gak. Dok kat kl ni, guna Garmin supaya senang sikit nk g mana2. Taip ja nama tempat, nanti Garmin tu tunjuk jalan mana yg nk kena g. See... Senang kan....  Kat bawah nie, aku tunjuk mcm mana rupa software Garmin nih..


Ini la lebih kurang mengenai Garmin nih.. Sesapa yg berminat, pm aku yer.. Nanti aku bg guide camna nk install menda nih dlm hp korang.. K. Itu jer utk n3 kali nih....

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??