Friday, May 17, 2013

PerLiH


Backdated story…

Sempena nk mengudi yg lepas, aku berkesempatan  blk kg halamanku (skema tak ayat)… Nunnn jauh di utara.. Setelah hamper setahun setengah tak blk kg.. memang home sick habisss la.. Mcm2 aku nk makan.. macam2 tempat aku nk pegi.. Tp.. alih2.. mission tak Berjaya. Makan2 pun, dah jd makaaan saja. Jalan2 pun tinggai jalaaan ja. Masa tak menizinkan.. Maybe next time, aku kena tdo 2 mlm kat perlis.. baru puas nk makan2 dan jalan2 agaknyaa.. Apapun.. bersyukur sgt, apa yg paling2 aku idamkan tercapai gak.. Memang makan + shopping tak hinggat laa (kadar mampu lagi)..  Wish dpt blk sana lagi nanti…

Sapa tau, makanan apakah ini????


Sapa tau.. dimanakah ini??



Ila dan wan..

I Make a Love  shape with my hand..



* org perlih kalau tak tau, baik tukar ic alamat len.. Hahahhahaa….

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??