Monday, June 3, 2013

AA oh AA...

Dah lama tak mengupdate kat sini.. Latest nk update nie, utk bertanyakan.. kot2 sesapa penah jd mcm aku… Ceritanya camnie..

Awal tahun ni, aku ada beli tiket ke KK.. Time AA promo la kan.. So.. bila dah lama bli, dah terlupa la pasal tiket ni.. Sampaila satu masa, AA ada sms flight blk aku dari kk ke kl di reschedule blk.. Bila aku bukak website, memang time blk dah bertukar.. Korang penah jd gini tak?? Camna nk tukar blk time tu?? Kalo bleh, nk blk petang la sikit.. Ini pg sgt.. Huhuhuhuhuhu.. Plzz.. plzzz.. sesapa bleh bantu..

Ini tiket asal masa aku bli hari tu..


Ini tiket baru (blum print lg).



** dah try guna manage booking. Tukar time je pun.. Date still sama.. Last2 kena topup RM700++.. hampes sungguh.. tak jd aku nk tukar time..

2 comments:

  1. klu hat promo ticket xleh tukaq rasanya sbb depa yg reschedule, bukan kita request.

    ReplyDelete
  2. setahu aku kalau promo mmg ikut suka hati AA nak ubah apa...bkn dlm syarat dia dah ada ker huhu

    ReplyDelete

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??