Friday, May 10, 2013

Happy Birthday Adila...


Lamanyee tak update blog nie.. Macam2 aku nk cerita.. Macam2 menda dah berlaku.. Tapiiiiiiiiiiiiiiiiii…. Mood nk menaip + kebizian di waktu kerja menyebabkan aku tak sempat nk update apa2.. Tambah2 plak, hardisk laptop corrupt.. habis semua data2 blog aku hilang. Tak dpt nk recovery lagi… Huhuhhu.. Apapun.. Aku nk menyelitkan sikit masa keja nie, nk buat satu entry…

Sempena hari yang mulia ini… Di tanggal 9.5.2013.. Hari ini merupakan hari lahir putri kesayangan aku dan encik asben.. Tahun nie, besday disambut kat Tadika je.. (request dari besday girl). Sambut pun, dlm masa sejam je.. Selit2 time diorg mkn pagi. Tak boleh nk buat lama2 sgt, sbb hari nie, student kat tadika ila tu, tgh exam.. Ila plak, semangat exam entah kemana.. Yg dia tahu.. Besday dia hari nie..

Persiapan sambutan besday ila, tak de la beriya2 sgt.. Just bli kek + goodies  + nugget  n puding roti je. Lain2 cikgu dia yang masak.. Sooo layan je pic2 kat bawah..








  
To adila.. 

Mama dan papa ucapkan...
 SELAMAT HARI LAHIR. 
Sempana usia 6 tahun ini, 
kami harap ila menjadi anak yang bertambah matang.. Hadiah istimewa utk ila, tak dpt lg mama n papa nk tunaikan. Bukan rezeki ila lg. Apa-apupun.. 
Kami doakan semuannya yang terbaik utk ila..
Wish all the best for you..

** Dah 6 tahun ank aku.. Sekejabnye masa berlalu.. Dah nk jadi ank dara dah.. Wuaaa.. tak leh nk terima hakikat bila dia dah nk kawin nanti kan… Jgn pk lg kata encik asben pada aku…

1 comment:

  1. Happy born day illa...ko ni mama agak2 fikir dia kawin...kalau masuk darjah 1 dl gagah gak hehe

    ReplyDelete

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??