Wednesday, February 23, 2011

SePeTaNg di TaMaN PerMaInaN


Cam lama jer aku tak buat sebarang n3. Bukan mls, tp aku sibuk. Ada idea nk buat n3, baru nk mengarang, ada je keje aku nk kena buat. So, tebengkalai n3 aku. Bila aku free.. Mls plak nk menaip. So.. Camna nk buat tu??? Hehehe.. Apa-apa pun aku nk kongsi pic2 yg aku amik. Ni aktiviti aku + en.asben + ank + ank sedara kat taman permainan. Hero + heroin dlm n3 aku kali nie, musti la AnaK aku + anK sedara aku (Haikal).. Laayannn...

Aksi kejar mengejar.. Illa + HaIkaL
....
..
.

Gaya-gaya seorang perwira (Otomen)
......
....
..
.



Mlm hari pun main-main kat Taman Permainan...






Camtu la aksi-aksi oleh penghibur hati aku n en.asben. Kami layan jer. Atleast, diorg main puas2 di taman permainan, blk kang, bleh terus tdo mlm dengan aman.. Hahahhaa.. Ok tak cara kami meletihkan anak??? ;P

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??