Tuesday, February 1, 2011

Cuaca SejUk?? Aku PuN SeJuK...

Dah 27jam hujan tak berenti-renti. Adess... Sungguh malang buat aku satu family. Malangnya sbb transport tak dapat nk kuar umah time hujan2 nie. Yg ada moto ja sebijik tp tak begitu berbaloi utk kami ank beranak berbasahan semata-mata nk kuar beli makanan or jalan2. Keta plak, masuk bengkel dah 3 hari dah.. Aduss.. Kesimpulannya.. melepak je la kat umah dihari minggu yang sejuk nie.. Makan plak, mkn je apa yg ada dlm peti.. Nk tgk suasana kat umah aku?? Aku rasa mcm dah ada kat adik sikit dari cameron higland.. Menyawa pun kuar asap kot mulut.. Punya la sejuk.. Nk mandi pun kena jerang air hangat.. Sejuk.. Sejuk..

Ni pic yg aku amik.. nampak... kabus2 tu...
...
..
.

Nak jelas lg... Tgk nie plak...
.......
...
...
..
..
..
.


Nie plak pic yg aku amik kat depan umah aku... Semata-mata nk amik pic nie, aku men hujan...

...............
.........
......
...
...
..
.


So.. time-time hujan camni, makanan yg sesuai n ada kat umah aku, nie je la.. Boleh laa sementara tggu hujan reda kaan

 


......
..
..
.



K.. tu je n3 aku utk kali nie. Tak da idea nk merepek..

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??