Friday, December 24, 2010

KeNaNgan BerSaMa GenG InDeRaWaSiH

Hari nie, tah mcm mana aku menggodek-godek external hardisk aku. Maka terjumpa la pic2 lama aku bersama ngan budak2 rumah indrawasih di Penang dulu. Byk kenangan yang berjaya di imbau.. Kat sini, aku akan cerita sikit apa peristiwa yang berkaitan dengan pic-pic yang aku nk show..

Pic ni diambik kat umah my boss. En.Ismail. Time nie boss buat makan2 kat umah dia. Kebetulan ramai budak2 shah alam turun penang minggu nie. Saat nie, muka aku moyok sikit. Sbb aku tak berapa nk sihat. Demam weh.. Nie pic yang sempat diambil sblm makanan2 tu semua lincin..

Pic nie plak diambil kat bukit hijau. Bangun pagi tu, aku boring kat umah. Tak da menda nk buat. Kebetulan mggu tu, aku tak blk kg. So, aku kejut la budak2 umah. Yang ada time tu, memmer, efa n mekti ja. So, aku ajak la diorg g bukit hijau. Tah camna, semua setuju, so siap2 n g picnic kat bukit hijau. Menu kitorg hanyalah jajan dan air tin je... Simple tp mengenyangkan...

Ini aksi2 yang dilakukan di bukit hijau. Time nie, ada kami ber4 jer kat kawasan situ. Org ramai tak ramai lg. So, boleh la buat mcm2 aksi tanpa segan silu..

Pic nie plak diambil time nk blk dah. Cuma bleh amik pic ber3 sahaja, sbb tak bawak stand utk pgg kamera. Time nie, efa yang amik pic.

Aku n mekti, di bawah rimpunan pokok buluh..

Nie la housemate aku yg ikut serta g picnic kat bukit hijau. Buat housemate yg lain,  jgn marah or kecik hati erk.. bukan tak nk ajak korang, cuma aku tak plan aar nk g picnic hari tu. Tetiba je rasa nk g. 

Pic Ehsan dari kreativiti memmer rasanya..

Pic nie plak, time kami g picnic kat umah user mekti di DBD. Enjoy. Thanks kat kakak tu (tak ingat nama dah), sbb sudi layan kami.. Siap masak mkn tgh hari + mkn ptg lg.. Enjoy sgt2. Ada 2 org lg tak da dlm pic nie, iaitu ida n mekti.. Kalo korang perasan, diorg ada dlm pic nie, tgh menyelam kat belakang aku tuh..Muahahaha..
So, ini la kenangan yang paling indah aku dan korang. Miss u all. Skg nie masing2 dah ada life masing2. Aku n efa kat sini.. , korang (memmer, mekti n ida) still kat penang. Walaupun kita tak dok satu rumah dah, tp kita still FREINDS kanss... kansss...

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??