Monday, September 10, 2012

DuRi DaLaM HaTI...


Ayooo…. Hati aku betul2 tak tenteram skrg nie…
Asal hujung bulan jer, musti dalam delima..
Aku rasa, sepanjang tahun nie, tak penah lg hati nie tenang bila tima saaat hujung bulan..
Kenapa?? Mengapa??
Adakah harus aku melangkah pergi??
Ayoo…… Ayaiyaaaaaaaaaaaa…. Adesssssssssssssss..
Mcm2 bunyi dah ada…
Hari-hari dapat call…
Tiap2 bulan dapat surat..
Memang menyusahkan aje…
Sampai bila harus aku ada perasaan mcm nie???
Tp, aku rasa, bulan ni yg paling kronik…
Sampai saaat nie, masih tak ada kabar berita…
Bila nk bayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar nieeee????
Kalau bleh claim, tunggakan akibat bayar lewat, aku tak kesah…
Ini??? SEMUA TANGGUNG SENDIRI MAAAAAAAAAAAA….

2 comments:

  1. uihh pesepa k.emy? cer habaq mai..xpaham..
    sapa yg utang?

    ReplyDelete
  2. kuatkan semangat sayang...insyallah akan ada sinar nnt buat ko k ;)...aku sentiasa akan sokong ko

    ReplyDelete

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??