Tuesday, September 25, 2012

CoLoRiNg TeMpLaTe


Dlm bulan lepas, aku ada pusing2 area pekan Rawang. Niat asal, nk cari kedai potong rambut. NK potong rambut si kecik tu. Tp, tak jumpa lak.  Yg jumpa kedai ‘carcamamra’. Kedai tu, bukan la nama tu, aku yg namakan sendiri. Tak ingat dah apa nama kedai. Tp best masuk kedai nie.. Mcm2 ada.. Dan yang plg best, harga dia ‘mampu dimiliki walaupun ada RM5 dlm poket’. So, lepas tgk2 semua, ank aku cam biasa la kan, dok usha2 bahagian ank tulis. Tetiba ternampak coloring template bentuk kartun2. Coloring template? Yer ker? Aku main bedal je ckp.. Ala, menda nie, kalo tak salah aku, ada utk tulis2 ABC.. Nombor.. Just ikut jer.. Mcm pic bawah nie…. 

So, memandangkan ada mcm2 bentuk, so aku pun bli la satu set. Murah je. Ila bukan main suka lg.. Blk rumah, aku tunjuk la cara2 nk color dlm template tu kan. Tp…. Agak menyakitkan hati gak la, sbb ila tak pandai tekan menda tu kuat2. Asal color jer, dah gerak2. So.. solution yg aku dpt, aku tapekan template tu atas kertas lukisan.. Dpt la dia mewarna.. So, layan je la aksi2 ank anak dara aku mewarna… 



 







See.. mcm2 gaya kan cara ank aku nk color… Hehehee.. So, inilah hasilnyaa…






Kalau perasan, semua character cartoon boys.. Dlm 1 set, pic depan tu, ada pic doraemon ngan hello kitty. Sekali bukak, semua otomen.. Huhuuhu.. Tak pe la.. Janji ank mama dah tahu color.. Byk2 color dia buat.. Hehehehe...

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??