Tuesday, September 25, 2012


Dah lama rupanya aku tak pedulikan blog aku nie.. Tak peduli tu, maksudnya, tak da la nk login dlm admin utk taip/edit/change layout blog aku kan… Tp aku masih lg view blog aku utk baca blog2 lain yg dlm list aku… Cuma sejak 2 menjak nie, aku terasa malas nk buat apa2 n3.. Sebab2 utama, asyik terlupa bawak cable utk transfer gambar (alasan je tu)…

Pastu, hari nie, aku berniat la nk buat n3 baru kan.. Sekali bukak blog punya interface admin, dah bertukar wajah rupanya. Dah auto default guna layout baru.. Ayooooo.. Aku nie, pengguna tegar layout lama.. Setelah digodek2, dah takde button “back to old interface”. Huhuhhu.. So, hari nie, tak jd la nk taip n3 panjang lebar.. Sbb nk kena godek2 guna interface blogger baru nie. Adussss… Potong mood nk buat n3 pasal ank kesayangan.. Tak pe la.. Kalau aku rajin, nanti aku buat n3 lagi… Daaaaaaaaa..


No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??