Wednesday, November 9, 2011

TiRed... TireD..

Salam..
Rasa mcm dah byk hari aku tak update blog aku nie... 
Bukan tak nk update, idea semua ada, tp nk mengarang tu.. aku jd malas sikit.. Malas + penat...
Aku nk cerita pasal raya... 
Buat julung2 kalinya, aku beraya tanya suami tercinta + tak blk kampung beraya.. Memang terasa amat sedih. Tambah2 tak dpt nk cium tgn memohon maaf pada suamiku tahun ini. Bertambah sedih lg, tiada lg kucupan di dahi aku pada tahun ini.. Tp, aku nk ucap terima kasih byk2 buat pakcik ku sekeluarga kerana susah payah datang dari Perlis utk beraya dgn aku ank beranak.. Terima kasih byk2. Sedikit sebanyak kesedihan kami terubat disebabkan kehadiran mereka.. Buat bg don, kak nah, yong, li, kak lang, kak teh, dik alif, dik eda... Maksu ucapkan ribuan terima kasih.. Best sgt dpt beraya dgn korang. Maksu mohon maaf andai sbb maksu terasa ada juga perasaan sedih without paksu walaupun korang semua ada sisi... Maaf yer... Nanti sila la kita beraya bersama2 lagi...
Lepas je raya, aku terasa badan aku letih sangat.. Perasaan pun letih sgt.. Tak tahu la kenapa. Hari Isnin lepas, pakcik aku sekeluarga dah blk ke rumah masih2. Aku terasa amat sunyi.. Sunyi sgt2.. Tak tahu la kenapa, mungkin dah 3 hari rumah aku riuh rendah, pastu tetiba isnin tu, semua dah kembali normal. Tggl aku 2 beranak je... Rasa kosong... Tetiba teringat pada en.asben sgt2... Abang... I miss u sgt2....
Start hari nie, kehidupan aku kembali normal.. Kekosangan di hati.. kekosangan di rumah.. Semuannya kosong kembali.. Tak pala.. Mungkin inilah hakikat yang terpaksa aku n anak aku hadapi sepanjang 22 bulan lg... Mereka datang dan pergi.. Yang pasti, mereka tinggalkan berbagai kenangan untuk kami nikmati...
Terima kasih semua..........

PS : Buat member2 yg nk datang lepak rumah aku, mggu nie, rumah aku fully booking.. Nanti tgk jadual blk yer... ;P~


No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??