Tuesday, November 15, 2011

RInDuku TerUbaT Juga aKhirnYa.. Walaupun HaNya utK sekeTIka..

Sedang sibuk buat keje td..
Tetiba hp aku berbunyi..
Tiada nama yg muncul di hp aku.. hanyalah nombor 0223******
Aku sepantas kilat menjawab call..
Hati berdebar2...
Adakah penantian ku akan berakhir...
'Assalammualaikum.. Ini abang"...
Tergamam aku buat seketika...
Terasa nk mengalir air mata (cepat2 cover)
Suara yang amat ku kenali...
Suara yang amat aku rindui
Hatiku berdegup kencang..
Nafas seolah2 berhenti..
Bertapa gembiranya hati ini bila mendengat suara itu...
YESSSSSSSS.... 
Akhirnyaa... 
Miss that voice so much...
Kini, 2 jam telah berlalu..
Tapi..
Masih terngiang2 lagi suaranya di mindaku..
Walaupun dpt bercakap hanyalah seketika, tp aku puas...
Tak sabar menanti utk terima panggilan darinya lagi...
Abang....
Miss u so muchh..
Maaf.. td tak bleh nk jiwang2 sgt... Segan kat mekpa...
Nanti abg call lg tau.. mcm2 nk cerita kat abg..
Skrg nie, hati aku berbunga2..
Berbekalkan panggilan telefon tak sampai 10 minit,
akan membuatkan hati aku riang...
Riang pabila mendengat suaranya...
Ohhh.. Terimakasih Allah...
Makbulkan doaku...


No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??