Thursday, November 3, 2011

RinDUnya KaT Dia...

Masa berlalu dengan cepat...
Kalau dihitung mengikut bulan, 
dah masuk dekat 2 bulan dah Dia tanpa disisiku...
Perasaan rindu pada Dia tak penah luntur dari hati ini.. Cuma aku berhenti utk menunjukkan perasaan ini..
Aku masih terasa kehangatan Dia ketika kami bersama dahulu.. 
Tak sabar rasanya menunggu kepulangan Dia ...
Tahun nie, buat pertama kalinya aku akan beraya tanpa Dia disisi...
Walaupun terasa amat sedih, namun aku terpaksa kuatkan hati ini..
Dia bukan pergi untuk selama-lamanya..
Dia hanya 'dijauhkan' sementara dengan aku..
Demi masa depan kami sekeluarga...
Aku masih menyayangi Dia ...
Aku masih menyintai Dia .
Wajah Dia ...
Suara Dia ...
Bau Dia ..
Kehangatan cinta Dia ...
Semuannya aku masih terasa...
Aku sangat2 merindui Dia di saat ini..
Ya Allah...
Kau tabahkanlah hatiku...
Kau kuatkanlah imanku..
Kau eratkanlah kasih sayang aku dan  Dia ..
Sesungguhnya hanya Kau yang mengerti apa perasaan aku sekarang ini...


Inilah Dia yang aku maksudkan..
Really-really miss u ABANG..

2 comments:

  1. Aminn... 'berjauhan' demi masa depan. Doakan saja dia sihat dan dilindungi Allah . And kamu juga jaga diri dan anak yaaa..

    ReplyDelete

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??