Monday, December 7, 2009

Hari nie hari Isnin!!

Huh.... Hari nie, aku sampai keja awal gyler.. kul 7.15 dah ada kat ptg nie.. Dgn harapan, bleh la aku relex2. Sampai jer, aku on laptop... Pastu.. try la login sistem, hasilnye "Internet Explorer cannot display the web page"



Tidakkkkkkkkkkkkkkkk!!!! Nie sudah tentunya bala untuk aku... Wuaa.. hancur impian aku utk bertenang-tenang di hari isnin... Check sana.. check sini... Tetiba nampak kelibat nizam (s.e kitorang). Dia inform yg server semua off.. Akibat ekon dlm bilik server teroff.. Wuaaaa...... Teruk.. teruk... Tak abis2 masalah ekon kat ptg nie.. Ishh.. iShh...



So, task aku lak skrg, kena tggu ekon bilik server tu sejuk sikit then tggu nizam upkan semua server.. Then.. part yg plg tak beh, nk kena bgtahu user yg "sistem tidak dpt digunakan buat sementara waktu".. Ini yg tak beh.. adehhh... Dah la runner ramai nk mampus pg nie.. Semua serbu.. Maklum la pg2 senanyan... Wuaaaa... Hancur impian aku nk relex2... Permulaan minggu yang tak beh bg aku... HUhuhhuhu..

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??