Tuesday, December 1, 2009

PaGi yaNg MenGanTuK....

Wuargghh.... ngantuk gyler... Saat nie, dah genap sebulan etanah live di PTG. Wahh.. success.. Setelah percubaan kali ke 3, akhirnya sistem berjaya gak di livekan di sini.. Walaupun mcm2 rintangan, InsyaAllah.. aku yakin, musti semua akan dpt diatasi dengan kerjasama semua pihak... Amin....




Kehidupan aku lak... Emm.. Aku terasa letih sgt.. Maklumla.. Baru naik dari cuti raya... Mood raya masih ada.. MALAS gyler nk g kerja.. tp... hidup musti diteruskan... Anak aku plak, skrg nie, dah byk akal... Dengan kepenatan aku yang berkerja seharian, pastu.. blk keje, melayan karenah dia yg beribu2 ragam tu.. yg mampu aku gambarkan adalah "SABAAAAAAR"... tu je mampu aku lakukan buat masa nie...


Hope, bila aku blk petang nie, jgn la sikecik buat hal lg... Aminnn.

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??