Monday, March 18, 2013

'KeLuaRGe SaYa' by ila...


Minggu lepas ada lah minggu mood mengemas bagi aku. So, segalanya aku kemas.. Termasuk la kemas buku2 ila. Dari yg aku tgk.. Byk buku latihan yg aku bli dah habis ank aku buat. (kena g cari stok baru la nampaknya). Pastu, tgk dari segi ejaan dan mengenal gambar2, memang pass dah la ank aku. Boleh mengeja dgn betul. Bab menulis pun dah ok.. Cumaa.. yg slacknye.. bab tulisan tu… emm.. tak tahu la nk ckp apa.. kejab huruf kecik, kejab huruf besar.. Pastu, kalau tulis yg ada 2 perkataaan, memang tak da space langsung kat tengah2.. Yg plg best kan… Mentang2 la dok KL.. mengeja pun bunyi KL.. Tak caya, tgk hasil karya ank aku yg sorang nie.. Meng’kl’ kan ejaaan.. Hehehee.. Apa pun, mama bangga ngan ila. Lukisan ila more better dari lukisan mama masa mama umur 6 tahun dulu.. Budak2 skrg.. 6 tahun dah maju compare ngan budak2 6 tahun zaman 80an dulu…

Nie la hasil karya ank kesayang.. Semua dilukiskan dlm drawing block… Thump up (no content2 dinding, nanti mama rotan kaaan.)







No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??