Thursday, November 29, 2012

HeaD and ShoLDeR


Setelah seminggu lebih aku cuba mendownload citer nie, akhirnya, kelmarin dah habis pun download movie nie. Thanks to din, sbb tlg downloadkan movie nie, sampai 2 hari baru siap. Movie apa?? Bukan la movie baru pun.. Tp movie lama.. Tahun 2001 nye movie. Aku tetiba jd teringat nk tgk cerita nie. So, aku cuba mendownload sendiri, tp tak berjaya. Terpaksa minta bantuan utk mendowload. Nk tahu citer apa?? Citer nie aaaar…



Penah tgk citer nie?? Kalau tak penah, sila la download sendiri..  So, blk dari keja semalam.. memandangkan badan pun tak sihat (skrg nie, asal malam je aku demam), aku pun layan la movie nie ngan ank kesayangan. Aku tak sure la dia paham ke tak citer nie. Tp yg aku pasti, asal aku gelak, dia pun gelak. Tah la.. Tak sure dia paham ke tak…

Jalan citer die, ada metor jatuh kebumi. Metor tu bleh plak bertukar jd rasaksa yang byk2.. then… bla… blaa.. blaa… (nk tahu, tgk sendiri). Kat sini, aku nk cerita part ending je. Cara nk bunuh rasaksa tu, agak kelakar gak la bg aku. Diorg gunakan shampoo head and sholder utk bunuh rasaksa tu. Atas sebab2 tidak balas kimia katanya… Pastu.. tengah sedap2 dok tgk diorg dok bunuh rasaksa tu… tetiba ank aku bersuara “mama, hebat la shampoo head and sholder nie.. bleh bunuh rasaksa.. kat rumah kita pun ada nie, kalau rasaksa datang, boleh la kita bunuh guna shampoo kita tu kan??” Pergh.. terkedu aku sekejab dgn statement ank kesayangan. Tak sangka plak, dia perasan akan shampoo yg diorg guna tu. Sbbnya, botol shampoo tu, tak sama. Kat Malaysia, warna putih.. tp dlm filem tu, color biru gelap. Cuma tulisan je la ada perkataan “head and Sholder”. Aku diam je.. mls nk komen apa2. Aku rasa, ank aku dah pandai baca kot, sbb tu bleh keluar statement tu.. So, layan citer tu sampai habis. Sib baik ila tak bertanya apa2 dah…

** Moral of story, aku tak bleh la nk layan cite merepek2 sgt ngan ila. Sbb dia dah mula faham n akan bertanya itu dan ini.. Tak sangka plak, isu shampoo tu jd persoalan kat ila. Blk nie la aku terangkan kat dia.. Hehehehe..

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??