Tuesday, July 20, 2010

Facebook oh facebook...

Dah lama aku tak menulis kat sini. Hari nie aku nk bercerita pasal facebook. Dulu masa zaman-zaman aku dok kat penang, aku pelik.. Napela ramai org suka dok berfacebook kan. Bg aku, tak beh pun. (sbb kat ptg dulu, fb tak bleh bukak. kena blok). Sejak-sejak aku dok kat LJT nih, byk juga la masa terluang yang aku ada. Tambah2.. Pagi2.. Rutin harian aku skrg nie.. Sampai jer opis..
   1. On laptop
   2. G toilet siap2
   3. Bukak report builder..
   4. Bukak Facebook, sbbnya nk menunggu report builder nk dibukak, amatlah lembab kat laptop aku nih..
   5. Buat keja mcm biasa....

So.. itu rutin aku di pagi hari.. Lepas tu, aku buat la keja2 aku. So, ada kawan2 aku kata, aku nie keja dok berfb ja, sbb diorg asyik nampak aku online kat facebook. Tak wat keje ker??? Nie aku nk cerita, aku buat keja la nie.. sambil2 wat keja, aku berfb. Laptop aku nie, kategori sibut sedut dah. Bila aku compile or run coding report aku, kena tggu sezaman utk mengeluarkan outpun.. Itu yg aku sembat berfb semua.. Hehehhee...

Ok.. nk citer pasal kebaikan fb. Yg bestnyer.. aku dah jumpa rakan2 sepermainan aku.. Yg dah terpisah jauh. Pastu kluar la pic2 zaman aku tadika.. sekolah menengah n mcam2 lagi.. Best sangat.. Kenangan lama menguit hati aku... So.. layaaaan... Pic2 yang aku amik dari fb aku + kawan2 aku...

Nie masa aku kat tadika..
Zaman kecik2. Ngan nyang aku..
Ngan mak aku.. miss u mom...
Zaman aku time slim2... Hehehehe..

So... layan ke la pic2 yg aku dah letak nih.. No idea nk merepek apa dah.. K.. Choww..

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??