Thursday, January 28, 2010

PerCuTiaN di TaHuN 2010... Day 1...



Setelah lama tidak menjejakan kaki di pulau lagenda..akhirnya pada tanggal 15 jan 2010 aku n family aku akhirnya berpeluang melakukannya sekali lagi...kebiasaannya aku selalu drive smpai kat kuala kedah..pas2 naik feri ke langkawi...tapi pada kali ini aku menggunakan public transpot utk ke langkawi..masa pergi aku naik flight dari LTABL ke LTAL... thanks afzan sbb sudi antar kitorg...

Kitaorg smpai sn dlm kul 6.40 ptg...pas2 tggu cousin aku bwkan keta yg kami sewa kat langkawi...kami sewa 'honda city' utk kemudahan kami sekeluarga bergerak kat langkawi.. tggu dlm sejam.. keta pun dah smpai..dah isi minyak..perut aku pula meragam..al-maklumlah ter xcited nak bercuti..smpai mkn pun x lalu..hehehehe...so aku tapawkan  nasi goreng udangn telur mata utk wife aku .. aku  n ank aku mkn nasi goreng kampung n  daging goreng kunyit.. dah setel tapau seua, barula kami gerak ke hotel... setelah selesai jer check in kat Langkasuka Beach resort..so reception tu pun bagi ler kunci utk bilik kami..room no. 2222..




Haaa.. inilah yang behnye percutian kali nie.  kami booking bilik deluxe king...sekali dia org kasi deluxe suite atas kesilapan teknilak dari pihak hotel.. nasib baik diorg upgradekan kalo tak sure aku ngamuk.. bilik dia, memang beh..best gyla..ada 1 ruang tamu, 1 bilik tido, 2 mini bar, 2 tv, ada 2 balconi..hahaha menarikan??apa lagi lepas makan terus baring kat atas katil...lebih kurang kul 8.30pm aku ajak kuar g pekan kuah..ala..ronda2 kejab.. tp kat langkawi nie, area pantai chenang jer yg tak 'mati'  time mlm.. huhuhu..tp sib baik shopping complex bukak lg....bleh beli cokelat utk mkn kat bilik nanti...hehehe.. dlm kul 10.30pm kita org smpai kat hotel n  terus tido...

 .... to be cont... by En.Asben...

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??