Thursday, August 18, 2011

BanjIr kiLaT di KL

Dulu2 masa aku dok kat penang, aku selalu dgr berita pasal banjir kilat kat KL nie. Tp time tu, aku buat dgr tak dgr je la kan... sbb bukan kena kat aku pun.. Tp 2 mlm lepas, aku tetiba teringat blk pasal hal banjir kilat ni.. Around jam 6 ptg camtu, hujan dah mula turun dengan lebatnya. Aku plak, on mc hari tu. Demam.. So, en.asben ajak mengeram + berbuka ngan makanan yang ada je kat umah. Tp, lepas bebuka camtu, aku terasa sikit sihat. So, apa lg, ajak la encik asben keluar g TESCO selayang. Cadang nya nk bli barang rumah sikit. So, keluar dari umah aku, hujan dah reda dah. Elok je sampai dekat Pasar Borong Selayang, jalan jem. Jem teruk. Rupa2nya, banjir kilat. Air bertakung kat tgh2 jalan. Nie first time aku tgk bajir kat KL nie. So, apa lg, jd jakun sekejab aku. Snap pic2  sbb nk tayang kat blog. Hahaha.. So.. Layan pic yang aku amik... Camera hp je, tak clear sgt..








Pengajaran yang aku dpt.. Kalau hujan lebat tu, jgn la nk keluar rumah. Baik dok umah jer. Ini nk g TESCO, selalu 10 minit dah sampai, tp mlm tu, dekat 1 jam baru bleh sampai.. Huhuhuhuhu....

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??